המלצות המטיילים
המלצות טריות מקיץ וחגי תישרי מומלץ לקרוא בהרחבה...

זיו היקר,

לפני חודשיים הסתיים אחד הטיולים המופלאים שלנו כמשפחה. במרחק הזמן החוויה הנפלאה של הטיול רק הולכת ומתעצמת. הנופים, הריחות והאנשים נחרטו בלבבותינו ובזיכרוננו, ולך זיו היקר, היה חלק משמעותי ומכריע בחוויה זו.                                                                                          רצינו לומר תודה על הליווי המקצועי מאוד שבא לידי ביטוי כבר בשלב תכנון הטיול. במשך חודשיים התכתבנו ללא הרף על מנת שמסלול הטיול יהלום את רצונותינו וצרכינו כמשפחה. באדיבות ובסבלנות אין קץ הקשבת ושינית לפי הצורך ונענת לכל בקשה.   דאגת שבזמן הקצוב שעמד לרשותנו נראה ונחווה את המיטב של סרילנקה והרכבת עבורנו טיול מגוון  שמציג את הנוף, הטבע, התרבות וההיסטוריה של סרילנקה.                                                                                        הליווי הצמוד לא הסתיים ברגע התשלום אלא נמשך לאורך כל הטיול כאשר בכל ערב אתה מתקשר לבדוק מה שלומינו ואיך עבר עלינו היום.

אנו מודים לך מעומק ליבינו על הטיול הנפלא.

משפחת אלוני

פסח 2015 המלצות מטיילים
המלצות של זוגות משפחות ומטיילים מסרילנקה והמלדיבים 2015

הגענו לסרילנקה בחמש לפנות בוקר עם 2 ילדנו (14 , 9)
4 המזוודות שלנו לא הגיעו לקולומבו.
מיותר לציין את הלחץ שהיינו כשלפנינו טיול של 17 ימים...

זיו הינו ישראלי שחי בסרי לנקה. הוא מכיר כל פינה במקום ויודע להתאים את הטיול לדרישות של המטייל הישראלי. זיו ליווה אותנו במשך עשרה ימים לאורכה ולרוחבה של סרי לנקה. הוא מבין היטב את הראש הישראלי ואת הדרישות של התייר הישראלי. תמיד מצא לנו.......

זיו שלום

מודים לך על תכנון וביצוע הטיול עבורנו בסרילנקה במרץ 2015, בהתראה של ימים ספורים בלבד, תוך הבנת רצוננו וצרכינו.........

המלצות 2014

יולי אוגוסט   2014 המלצות חדשות כדאי לקרוא בהרחבה...

משפחת סאספורטס

השנה בחרנו לבלות את חופשת הקיץ שלנו בסרילנקה , אני בן זוגי ובתנו הצעירה נגה.

לאחר שקראתי קצת חומר בלמטייל הבנתי שהדרך

הטובה ביותר לטייל בסרילנקה היא עם מדריך-נהג צמוד. הבחירה בזיו היתה כמעט טבעית לאור ריבוי ההמלצות

באתר למטייל וגם בעקבות המלצה של מכר שנסע איתו.

כבר תחילת הטיול נזקקנו לעזרה מיוחדת מזיו- המזודות שלנו לא הגיעו ,......

משפחת דינארי

חזרנו לאחרונה מטיול משפחתי בסרי לנקה, אותו הזמנו דרך סוכנות הנסיעות של זיו מולכו – ZIV TOURS ישראלי שחי שנים רבות במדינה.

טיול בסרי לנקה במסגרת משפחתית (שלושה ילדים) עשוי להיות מאתגר, אולם המצאותו של של סוכן ישראלי ברקע הופכת את החוויה לפשוטה ונעימה הרבה יותר....

שירי קורדובה

חזרנו משבועיים מ-ד-ה-י-מ-י-ם בסרי לנקה שכללו יום הולדת, הצעת נישואים, נופים משגעים, אנשים מדהימים, אבל אולי הכי חשוב ( נתעלם רגע מהצעת הנישואים) זה הארגון של הטיול. במילים אחרות- זיו מולכו.  את האמת, קנינו כרטיסי טיסה ולגבי השאר אמרנו "טוב ננחת והכל יסתדר". לאחר שיטוטים באינטרנט, במקרה הגענו לאתר של זיו, קראנו המלצות (גם מחוץ לאתר....) והגענו למסקנה שאם אתה רוצה להפיק את המיטב ולנצל כל דקה מהשהות הקצרה שלך שם, כדאי שהכל יהיה מתוקתק. פנינו לזיו במייל, עם תגובה כמעט מיידית, הבנו שלא טעינו. ישבנו יחד איתו על כל פרט של התוכנית ש"נתפרה" בדיוק למידתנו, בדקנו את כל המלונות והאתרים שהוצעו במסגרת התקציב שלנו וסגרנו הכל, אנחנו מודים עם קצת חשש (בכל זאת, זה לא שהוא כאן בארץ ואין מה לעשות, כמו ישראלים טובים אנחנו תמיד מחפשים איפה דופקים אותנו...

פסח 2014

הי זיו חזרנו ארצה לאחר טיול של 12 ימים נפלאים בסרילנקה ובמלדיבים  לשימחתנו אתה תיכננת את הטיול ואף הובלת אותו תוך דאגה לכל צרכנו-דבר שלא היה קל כלכך....  מעבר לארץ המדהימה ולחוויות הנהדרות אותן חוינו רצינו להודות לך באופו אישי וגם לסורש הנהג על ההובלה הנעימה והיעילה

אתה השכלת להוביל אותנו ברזי התרבות וההואי של הארץ הנעימה הזאת בצורה שהייתה לנו נעימה עד מאוד-עוד זמן רב לא נשכח את הדברים שראינו-וכל זאת בזכותך ובעזרתך...תבורך על כך תודה רבה לך על הכל מודי ומירב נילי ומיכה חגית ורובי

הדס וקלמן גרונר פברואר 2014
תודה על שארגנת לנו טיול מושלם!
עם מדריך / נהג מקצועי, נחמד וחברותי, דובר אנגלית מצוינת ובעל ידע רחב על כל דבר ועניין במסלול
שנתן מענה לכל דבר שביקשנו (כמו למשל: לעצור ולמדוד שמלת סארי; לשתות כוס קפה משובח; למצוא מתנות לילדים ועוד)
טיול מאורגן למופת, בתי מלון מצוינים, מסלול מגוון, חוויתי ומרתק, והכל עבד כמו שעון ולפי התכנון.
ובעיקר, תודה מיוחדת על שהצלת לנו את הטיול...
כייסו אותנו במקדש ב KANDY ונשארנו חסרי כל (ללא כסף מזומן או כרטיסי אשראי). .....

טובה פרנקל 6 מטיילים סרילנקה והמלדיבים ינואר 2014
זיו שלום
ברצוני להודות לך בשמי ובשם חברי על ארגון טיול מצלח מאד בסרילנקה והאיים המלדיביים.
קיבלנו תמורה מליאה עבור הכסף.
הרכב היה מרווח וחדיש,
הנהג בנדולה היה מצויין, בעל ידע,מסור ומשתדל לבוא לקראתינו בכל דבר.דאג לנו כמו אמא פולניה.....

מאיר ואביבה פיש פברואר 2014
הטיול כלל הכל מכל וכל. הזמנת בתי מלון (עפ"י המלצה שלנו ושל זיו), הצמדת נהג/מדריך מעולה דובר אנגלית, רכב פרטי חדיש וממוזג. זיו חיכה לנו בשדה התעופה עם חיוך גדול. מיד נתן לנו במתנה סים, כרטיס חיוג מקומי על חשבונו, כדי לשמור איתו על קשר.
זיו התגלה כאדם אמין ביותר: בכל דבר חשב רק עלינו ועל טובתנו ולמכסם את הטיול. כל דבר שהופיע בתכנית התקיים ואף מעבר. בתי המלון היו יותר ממעולים. הנהג/ מדריך והרכב היו מצויינים ועמדו לרשותנו כל יום בהתאם לתכנית. ...

משפחת ארבל ינואר 2014
ממליצים מאד על מארגן טיולים בסרי לנקה, בחור ישראלי שגר שם ושמו זיו מולכו. זיו אירגן לנו טיול מהמם ברמה גבוהה ביותר בסרי לנקה למשך שבוע ימים ולאחר מכן, חופשה חלומית במלדיבים. שווה לחסוך את כל החיפושים וההתלבטיות וליצור איתו קשר. הוא נותן שירות מהיר, יעיל, אדיב ומקצועי במחיר מעולה. ...

אוגוסט-אוקטובר 2013 המלצות חדשות

איתמר אשרוב משפחה אוגוסט 2013
בדרך כלל אני נוהג לתכנן טיולים משפחתיים חודשים מראש, להתמקד בספרות הדרכה לדבר עם מטיילים ולקרוא חוות דעת של מטיילים באתרים שונים. בנסיעה זו, מפאת חוסר זמן ולחץ בעבודה, החלטתי לשנות ממנהגי ולהתעניין ברכישת שירות מספק מקומי. הבחירה, לשמחתי, נפלה על בחור ישראלי בשם זיו מולכו שגר בסרי לנקה מזה מספר שנים. ההתנסות עם ספק מקומי, אפילו ישראלי היתה זרה לי משום שאני מעדיף לתכנן בעצמי ולדעת בדיוק מהו המסלול, היכן לבקר, היכן ללון וכדומה, אך הפעם התמסרנו לחלוטין לאיש מקצוע, זיו מולכו. בהזדמנות זו אני מבקש לציין שחווינו טיול מעולה וחלק נכבד מכך עומד לזכותו של זיו אשר מכיר היטב את סרי לנקה ואת הנוהג המקומי. זיו השכיל ל"תפור" לנו תוכנית שענתה על ציפיותינו באופן מלא. מידי יום ביומו היה נוהג להתקשר ולשוחח איתנו, לשמוע על התרשמותנו ולא היסס גם לשנות תוכנית בהתאם לבקשתנו. זיו נפגש איתנו בשדה התעופה מיד עם נחיתתנו

מבחינת השירותים הלוגיסטיים שזיו סיפק לנו - היו ללא דופי! הרכב היה מיניואן גדול ומרווח, נהג צמוד ואדיב, מלונות ברמה גבוהה (על פי בקשתנו המפורשת). וכאן, המלצה חמה - הזמינו רק מלונות ברמה גבוהה - אנחנו ביקשנו מלונות של 4 כוכבים ומעלה
בנינו הבכור המטייל בהודו מזה מספר חודשים (לאחר שירותו הצבאי) הודיע לנו למחרת הגעתנו לסרי לנקה שגם הוא יצטרף אלינו לטיול. כאן נדרשה בפעם נוספת עזרתו המקצועית של זיו אשר דאג שנהג מקומי ימתין לו בקולמבו עם נחיתתו (לאחר חצות) ולהסעה אלינו למלון (5 שעות נסיעה) וכן לכל השינויים שנדרשו (מלונות וכו') וכל זאת תוך טיפול מיידי ויעיל. ואכן, היה מקסים - חוויה גדולה ללא שום תקלות ובתוספת עלות מזערית.

דויד ואיילת אוגוסט 2013

חזרנו לא מזמן מטיול של שבועיים בסרילנקה אנחנו זוג צעיר בשנות ה30 לחיינו את אירגון הטיול עשינו דרך זיו מולכו אפתח ואומר שהיה מעולה! ההתקשרות הייתה מאוד נעימה דרך המייל והסקייפ הוא שלח לנו תוכנית טיול לנו היו השגות משלנו ובנינו את התוכנית מחדש זיו היה מאוד סבלני וקשוב לבקשות השונות וזאת אחרי לא מעט התכתבויות.....למי שמתלבט אם לטייל דרכו או דרך מישהו מקומי אומר לכם זאת פניתי למס מדריכים בעלי המלצות ולאף אחד לא הייתה את הסבלנות והגישה של זיו... כאנראה שצריך לדבר לפעמים ישראלית עם ישראלים......בקיצור ממליץ בחום חום חום

מיקה טיול משפחות ספטמבר 2013

לא הספקנו להפרד כמו שצריך אבל בכל זאת רציתי להגיד לך שהיה אחלה טיול ושאתה מדריך נהדר רואים שאתה אוהב אדם וכמו כן אתה מעביר את בידע בצורה נהדרת לא חופרת ומענינית תודה מיוחדת על היחס לילדים שלנו שהיה מעל ומעבר עכשיו שחזרנו והתאפסנו קצת אני מסתכלת על התמונות ולא מאמינה על הטיול המעלף שהיה לנו מעל ומעבר למה שחלמתי....

לקריאת ההמלצות במלואם

קיץ וחגים 2013 המלצות טריות....
לרפאל ורוזי עם שני ילדים יולי2013
שמי רפאל חברוני וחזרתי מטיול של חודש בסרי לנקה עם אשתי והתאומים בני ה 7 היה לנו טיול מדהים ראינו נופים עוצרי נשימה חווינו חוויות עם בעלי חיים שונים השתתפנו בפעילות ספורט אתגרי טיפסנו על הרים עשינו טראקים ובעצם עשינו כל דבר שעולה על הדעת... חשוב לי לציין את הקשר הישראלי שלנו בסרי לנקה קוראים לו זיו מולכו הוא ישראלי שחי בסרי לנקה והוא עזר לנו לתכנן את המסלול כך שיתאים לצרכים ולדרישות שלנו כבר טיילנו בכמה מקומות בעולם ואף פעם לא נעזרנו במדריך או בחברה שסגרו עבורינו את מקומות הלינה אבל זו הייתה הפעם הראשונה בה נסענו עם הילדים לכן היה חשוב לנו מאד להיות רגועים בכל מה שקשור למקומות הלינה והמעברים ממקום אחד לשני זיו תפר לנו תוכנית מדהימה ומלאה בחוויות על פי בקשתנו ואף הצמיד לנו מדריך מקומי שגם נהג כשהגענו לסרי לנקה חיכה לנו המדריך בשדה התעופה עזר לנו עם החלפת הכסף לכסף מקומי ולקח אותנו למלון הראשון לנוח ולהתרענן באותו הערב זיו הגיע למלון נתן לנו סים מקומי ע"מ שנוכל לתקשר איתו ודאג להיות איתנו בקשר רציף במהלך כל הטיול הנהג שזיו חיבר אלינו דיבר אנגלית מצויינת והייתה לו סבלנות בשפע לילדים הרכב היה גדול ומרווח ונקי וכך בנסיעות הארוכות יכלו שני הבנים לישון בנוחות אציין גם שבמלון מסויים הייתה לנו בעיה הודענו לזיו ותוך שעות ספורות הוא הצליח להעביר אותנו למלון אחר שהיה לשביעות רצוננו כל המלונות ששהינו בהם היו ברמה גבוהה והקרינו רוגע ושלווה על הילדים מה שהפך את הטיול למהנה הרבה יותר לסיכום לאור ניסיוני אין ספק שבטיול עם ילדים מומלץ ואף רצוי לתכנן את מהלך הטיול מראש עם מדריך שחי ומכיר את המקום זה יעצים את החוויה ויגרום לכם להיות עסוקים בלטייל עם הילדים ולא באופרציות

זאביק ואור טיול אבא ובן יולי 2013

חזרתי אתמול ביחד עם בני מטיול של 15 ימים בסרי לנקה ובמלדיביים, לארגון הטיול פניתי לזיו מולכו, ישראלי המתגורר בסרי לנקה, זיו אירגן ותאם עבורי את כל הטיול, מדריך צמוד ברכב חדש, מלונות טובים מאוד, כניסות לאתרים וכדומה. כל הטיול עבר בצורה חלקה, זיו נפגש איתנו בשדה התעופה, חיבר אותנו למדריך המקומי מטעמו והיה בקשר יומיומי שוטף איתנו, דבר שנתן לנו להעביר את הטיול המדהים בכייף ובשקט נפשי.

פסח ושבועות 2013 המלצות טריות
שני ודדי משפחה עם ילדים פסח 2013
אנחנו חזרנו לפני כחודש משבועיים עם ילדים בטיול מדהים בסרי לנקה. הטיול אורגן בשיתוף עם זיו מולכו שהבין את הראש שלנו והמליץ לנו מלונות שבדיעבד התגלו כמעולים! לאורך שלב תכנון הטיול אנחנו פזלנו לעבר מלונות זולים יותר על מנת לחסוך בעלויות אך לבסוף נשמענו לעצתו של זיו. זיו המליץ לנו על מלונות ארבעה- חמישה כוכבים, אנחנו בדקנו את המלונות באינטרנט וזיו ביצע את ההזמנה רק לאחר אישורנו. כל הטיול זרם מעולה, הכל תקתק הודות לזיו ולנהג התותח שזיו הצמיד לנו. בקיצור, עם זיו אין חתול בשק, אלא רק שקט - מומלץ!

משפחת רז ממושב מגדים
יצאנו לסרילנקה, משפחה של 5 איש, פסח 2013. זיו אירגן לנו טיול בן שבועיים ימים.הכל - ממש הכל התנהל בצורה הטובה ביותר: התכנון, הארגון, ההתעניינות בנו במשך כל הטיול. כל יום היה זיו מצלצל לבדוק מה מצבנו ומה קורה. לא אנו אלו שצלצלנו אלא זיו היה מתקשר ובודק איך עבר היום. האם יש מה להוסיף לשנות או לבדוק. ולהיפך, כשניפגשנו בשדה התעופה והוא ביקש ממני להתקשר ולדווח. לא עשיתי זאת .לא עשיתי זאת כי הכל היה מצויין. ולכן זיו התחיל לצלצל אלינו ולבדוק האם הכל עובר כשורה. בתי המלון היו מעולים! חלקם מהמיוחדים והיפים שהיינו. החדרים יפים ונוחים, המיקום בתוך שמורות וגנים מקסימים.האוכל, הצוות העזרה האדיבות.אין לי אלא להודות ולשבח את התכנון והביצוע. טיול זה היה יפה, מקסים, טעים, מעניין ונוח. 5 איש היינו, הורים בני 60 ו-3 בנים צעירים נמרצים. נסענו לפגוש כולנו את צעיר הבנים שחוווה את הטיול הגדול שלאחר השחרור. כולנו - נהננו מהחוויה. למרות פער הגילים התכנון התאים לכולנו: טיולים ברגל, טיפוסים, טבע, ראפטינג, מקדשים, בעלי חיים ושמורות טבע. וואו זה היה כיף .מושלם. ובעבור שבועיים אלו לא נפסיק להודות לזיו. כולנו כל בני המשפחה.

משפחת עובדיה סרילנקה והמלדיבים אפריל 2013

בפסח האחרון נפשנו בהרכב משפחתי באיים המלדיביים. שהינו 4 ימים קסומים ב-Paradise Island. גן עדן! המלון מתוחזק ברמה גבוהה ביותר, השירות נפלא, החופים מטריפים. מים שקופים. נקיים. הדגה מתחת לרגליים רוב הזמן. האוכל ברמה גבוהה ביותר, טעים ומגוון

לאחר יומיים שודרגנו מוילה על המים לסוויטה מפוארת על המים ביוזמת המלון (למה מגיע לנו כל הטוב הזה?). על ארגון המלון וכל שאר התיאומים במלדיביים היה אמון זיו מולכו, ישראלי בעל סוכנות היושב בסרי לנקה, שגם ארגן עבורנו את הטיול בסרי לנקה. הכל תוקתק מצוין על ידו! אנחנו ממליצים בחום!

משפחת עובדיה
קרית אונו 2013

המלצות טריות סרילנקה והמלדיבים
טיול משפחות בנבנישתי ויוגב פסח 2013

חזרנו לאחרונה מחופשה בת 9 ימים בסרינקה. היינו תשעה אנשים בסה"כ – ארבעה מבוגרים, וחמישה ילדים בגילאים 11 עד 18

אנו רוצים להמליץ מעומק הלב על המדריך שהפך את החופשה הזו לחווייתית ולמיוחדת במינה – זיו מולכו – "זיו טורס". זיו הוא ישראלי שמתגורר בסרילנקה, וזה יתרון עצום. קודם כל – ההדרכה היתה בשפה העברית, דבר שהיה נוח מאוד לא רק לילדים, אלא גם לנו, המבוגרים. תמיד נעים לשמוע את שפת האם... מעבר לכך – זיו בעל ידע עצום בכל מה שקשור לסרילנקה ולסרילנקים – ואת כל הידע שלו הוא העביר לנו בצורה מרתקת ומעניינת ביותר. לכל שאלה שלנו היתה לו תשובה, וכל הסבר שלו היה נרחב ומלא ענין. רק מי שאוהב באמת את העבודה שלו ואת המקום בו הוא מבצע את אותה עבודה – יכול להפיק תוצרים כאלה מושלמים. זיו לא "חופר", והוא בהחלט ביצע את ההדרכה במינונים הנכונים, ותמיד בזמן ובמקום המתאימים...

זיו גם ארגן לנו את כל ארבעת המלונות בהם היינו (מלונות 4 כוכבים) – והיה נפלא בכל אחד ואחד מהם. היינו באזור דמבולה, באזור קנדי, באזור נור-אליה ובסוף - באחד מהחופים בדרום האי – אונה-ואטונה.

נסענו מתחילת הטיול (למעט יומיים בסוף החופשה בהם היינו על אחד מהחופים, ושם לא נזקקנו להדרכה או להסעה) במיניבוס ממוזג, עם מקרר ובו תמיד בקבוקי מים מינרליים קרים (בתשלום אמנם, אבל במחיר הוגן, והעיקר שהיו תמיד מים זמינים). היו לנו גם נהג וגם "עוזר נהג", והאוירה במהלך הנסיעות (והיו לא מעטות) היתה מקסימה. הבאנו מהבית דיסקים שלנו, שמענו בצוותא, שרנו ונהנינו מאוד.

במהלך הטיול ביקרנו במקדשים, בשוק דגים, בגן בוטני, ביערון גשם, בחוות תבלינים, בבית תה ובמפעל לייצור תה, במפעל עץ, בחנות בה הולבשו הנשים בסארי, בבית ספר מקומי ועוד ועוד. טיילנו במישורי הורטון, ראינו מפלים, ביקרנו בשווקים מקומיים, ראינו מופע פולקלור מקומי, חלק מאיתנו זכו גם למסאז'ים, עשינו רפטינג (מדהים ומתאים גם לילדים), עלינו הרבה מדרגות והלכנו יחסית לא מעט – אבל הכל היה שווה בהחלט !!!

המסלול היה מתוכנן בצורה טובה והגיונית, ויחסית לפרק הזמן הקצר בו היינו בסרילנקה – ראינו הרבה וחווינו המון - הירוק מסביב, שפע המים, הגידולים החקלאיים באי והפשטות של האנשים.

לא היינו בהודו – אבל הבנו שמבחינת הדלות והעוני המצב בסרילנקה טוב הרבה יותר. היינו בתאילנד- ושם בטוח שהמצב הרבה יותר טוב, אבל לקחנו את סרילנקה כחוויה עצמאית, והשתדלנו מאוד שלא להשוות לשום דבר, אלא פשוט ליהנות ממה שיש לאי הזה להציע, וכך היה
בקיצור – סרילנקה מומלצת מאוד לטיול, ואם ההדרכה שם היא של זיו מולכו – אז הרווח הוא כפול ומכופל.

הודייה ועופר ירח דבש סרילנקה דצמבר 2012

10בתחילת דצמבר טסנו לירח דבש בסרי לנקה והמלדיבים לשבועיים. בגלל הלחץ שלפני החתונה, לא הספקנו לארגן שום דבר, חוץ מהכרטיס טיסה. הגענו לזיו דרך למטייל, שלושה ימים לפני הטיסה. ההיענות של זיו הייתה מיידית וכך גם ההתארגנות המהירה בשל קוצר הזמן. זיו הדריך אותנו, שלח לנו במהירות מייל עם מסלול והצעת מחיר, תוך התחשבות בהיותינו דתיים ודאג שבשבת נהיה במלון מעולה במקום יפה.

התחלנו לטייל בנוארה אליה, כשבדרך עשינו רפטינג כיף במיוחד. היה מעולה, למרות שהיינו אחרי לילה ללא שינה. ביום למחרת, יום שישי, נסענו לנורטון פליינס. זהו מסלול מדהים במיוחד! כמובן שהגענו בזמן לשבת לקנדי, שם טיילנו כמה ימים. לאחר מכן נסענו לדמבולה ואז לקולומבו. ראינו הרבה מקומות יפים, ספארי, סיגירה וכדומה.

זיו דאג לנו במשך כל הטיול בסרי לנקה. החל מהגעתו לשדה תעופה מאוד מוקדם בבוקר, ועזר לנו בהלם הראשוני. הוא נתן לנו סים מקומי, וכך תקשר איתנו בכל יום והתעניין אם הכל בסדר. אין ספק שבזכות זיו היה טיול מדהים! חשוב לנו לציין גם את המדריך והנהג הנחמד מאוד, שזיו הצמיד אלינו. ניהל שמו, והוא מומלץ!

בקיצור, מומלץ מאוד לטייל בסרי לנקה דרך הסוכנות של זיו מולכו. אחרי הכל, אין כמו להגיע למדינה זרה כישראלי, ולפגוש ישראלי שינחית אותך ויעזור לך בהתאקלמות הראשונית במדינה זרה. מומלץ ביותר!

חנן ונורית ארד נובמבר 2012

10בנובמבר 2012 טילתי טיול משולב  נופש וטבע בסרילנקה למשך שבועיים

על פי המלצה אורגן הטיול עי ישראלי החי בסרילנקה

הארגון היה מושלם מרגע הגיענו לשדה התעופה ועד לתקשורת יום יומית לבדיקה האם הכל  מתנהל כשורה וכמובן טיפים של הדרכה מקומית המסתמכת על נסיונו הרב.

המלונות  המדריכים והתכנית של טבע ונופש על פי המלצת זיו עמדו בכל הצפיות ומעבר

ניכר שזיו מחובר לחברות המקומיות ובעל קשריו נרחבים המעמידם לרשות המטילים דרכו

זיו חסך לנו זמן יקר של תכנון  בדיקה וכמובן גם עלויות רבות

ממליצים בכל לב  למתכנני נופש וטיולי טבע בסרילנקה המדהימה

להשתמש בשרותיו

בברכת טיול מוצלח נורית ארד

ירח דבש חלומי סרילנקה והמלדיבים 20.11.2012

10הגענו לזיו דרך המלצה אחרת פה באתר. ביקשנו לתכנן טיול ירח דבש בסרי לנקה והמאלדיביים. זיו טיפל בנו באדיבות, ענה על כל השאלות, שלח תיאור מפורט של הטיול והזמין לנו את המדריך והמלונות. כאשר הגענו לסרי לנקה זיו קיבל את פנינו בשדה התעופה, נתן לנו כרטיס סים על מנת שיהיה לנו קשר רציף איתו ולקח אותנו לביקור בשוק הדגים בנגומבו. הטיול שזיו תכנו עבורנו היה מדהים, כל יומיים שלושה קיבלנו טלפון מזיו שבדק שהכול בסדר ושאנחנו מרוצים, וידענו לאורך כל הדרך שאנחנו בידיים טובות. המדריך שזיו סידר לנו היה מאחת חברות התיירות הטובות בסרי לנקה, הטיול התנהל ללא תקלות, תוך אחריות, אדיבות וכיף חיים. ממליצים בחום לעבוד עם זיו, במיוחד בסרי לנקה בה ניתן ליפול עם מדריכים לא אמינים.

15-29.9 טיול משפחות סגל ושחם ראש השנה

זיו היקר,

עברו רק כמה ימים מאז חזרנו וסרי לנקה כבר נראית כמו חלום רחוק.

יצרנו איתך קשר לפני חודשים רבים בעקבות פרסומים בלמטייל. בלי המלצות מיוחדות ועם הרבה התלבטויות והשוואות - איכשהו הקסמת אותנו.

טיילנו ביחד שבועיים מדהימים – הנופים, המלונות, הנסיעות הארוכות, המקדשים, הרפטינג, הספארי, הכפרים, הכל הכל היה מאורגן להפליא וביחד עם רג'יט המקסים ואישן הנחלאי – עשיתם עבודה מדהימה.

למדנו והכרנו את סרי לנקה דרך העיניים שלך. החוויות שלך כמקומי-זר, חיי התרבות, המסורת, ההיסטוריה והכל הכל במינון מדויק שמגיע ונוגע בכל אחד ואחד מאיתנו.

החוויות המשותפות שחלקנו, הפכו אותך לחלק בלתי נפרד מההצלחה האדירה של הטיול. אנחנו לא מפסיקים להסתכל על תמונות, לספר, לצחוק, להיזכר.

אנחנו (הזקנים) נהנים לשמוע את הילדים מספרים חוויות ומדברים עליך כאילו היית (ובאמת היית) אחד מהחבורה (וכידוע לך, לא קל להתקבל לחבורה הזו!).

מה אפשר להגיד – תודה, תודה ושוב תודה על הכל. בהסתכלות אחורה היה בדיוק מה שדמיינו ויותר!

שמור על קשר ונשמח להיפגש כשתגיע לארץ!

The S team

משפחות שחם/סגל

המלצות טריות מרץ-יוני 2012
  • קבוצת שושי  אפריל 2012
ערב שישי לפני חודשיים שלושה מישהו מהחברה זרק לאוויר סרילנקה היעד הבא ראשון בבוקר זיו כבר בתמונה..בערב מנהלים הכרות ראשונית המילים רצים תוכנית מתגבשת......

לזיו שלום רב
תחילה אני רוצה לשוב ולהודות לך על הטיול הנפלא והבלתי נשכח
 אותו הדרכת  אותנו בסרילנקה.
תרומתך להצלחת הטיול גדולה מאד ,ואנו בכל הזדמנות מספרים בשבחך לחברנו.
בברכה, ובברכת חג שמח
ציפי פריד מקבוצת שושי
  • יקי ואילנה טיול לסרילנקה הודו ומלדיבים
אנו מודים לך מקרב לב על תרומתך הרבה להצלחת הטיול שלנו לדרום הודו ( 17 יום ), לאיים המלדיביים ....

• שי מועלם 20.5.2012

מלונות מצוין רכב מצוין בניית מסלול מצוין.....

• שיקמה ומוריאל ירח דבש סרילנקה ומלדיבים

תיכננת לנו טיול מעולה ועזרת לנו המון נכון שלא היינו קלים.....

מויישיק 8.4.2012
התוכנית התנהלה בצורה מופתית הנהג ששימש גם כמדריך עשה את עבודתו נאמנה בצורה יוצאת מן הכלל.....

<<< לעמוד הקודם 1 2 לעמוד הבא >>>

טופס יצירת קשר

דברים שכדאי לדעת
מטיילים יקרים
  לפרטי קשר של מטיילים אלו ואחרים שטיילו איתנו ונתנו בשמחה כדי שתוכלו להתרשם ממקור ראשון ממי שטייל ונהנה מהשרות והיחס האישי והמקצועי בסרילנקה ובמלדיבים לצפייה באלבומי וסרטי מטיילים אתם מוזמנים לבקרבגלריה

מזג האוויר היום

מפת האתר

תנאי שימוש באתר

מאמרים

כל הזכויות © שמורות לאתר "זיו טורס"