סרי לנקה האמיתית

היחידים שבאמת גרים בסרי לנקה כולנו צריכים חופש…החיים בעולם המודרני מהירים ושעות העבודה מתארכות….יש המחפשים טיול קרוב לטבע בראשית ויש הרוצים לנוח בחוף קסום . בשני המקרים הגעתם למקום הנכון. החופים הכי יפים בעולם וטבע בראשית עם גונגלים אדירים כל זה מטובל בתרבות ציבעונית ובמדינה בתולית לתייר תנו לנו לעזור לכם לטייל בפשטות ובאיכות ממי שבאמת נמצא פה להתראות בסרילנקה ובמלדיבים.
עברו הקיץ והחגים ומתחילה עונת התיירות של סרילנקה הרבה תיירים מכל העולםבמלונות ברחבי האי הקדימו להזמין מקום לחנוכה ןפסח מאחלים לכם חופשה חלומית בסרילנקה ובמלדיבים.
אחרי הרבה מטיילים שנהנו מהמסלולים הקלאסיים והטובים של סרילנקה. החלטנו לגוון ולהוסיף שני מסלולים חדשים שיורדים מהמסלול הקבוע והידוע . אחד עם דגש על תרבות מקדשים ובירות עתיקות. והשני משלב יותר טרקים וטבע ומיועד לאוהבים לצעוד.
שילבנו בהם כבישים חדשים שנפתחו ויעדים פחות מוכרים כמו כפר הוודה אדמס פיק סינהרגה יער הגשם רכס נוקלס המקסים ועוד.
יש מסלולים המתאימים למשפחות לזוגות בירח דבש,או לחובבי ההרפתקאות והאקשן.
כל מסלול לא נכתב ונוסה במשרד אלה בשטח,כל מלון נבדק באופן אישי וכל טרק נצעד ברגליים,

יצירת קשר
טל: 0509040256
מייל: molcho.ziv@gmail.com

WhatsApp chatCallMe WhatsApp us

בואו לטייל בסרילנקה ובמלדיבים טיול תפור ומקצועי עם היחידים שבאמת גרים בסרי לנקה

מסלולי טיול שלנו

אחרי הרבה מטיילים שנהנו מהמסלולים הקלאסיים והטובים של סרילנקה. החלטנו לגוון ולהוסיף שני מסלולים חדשים שיורדים מהמסלול הקבוע והידוע . אחד עם דגש על תרבות מקדשים ובירות עתיקות. והשני משלב יותר טרקים וטבע ומיועד לאוהבים לצעוד…

המלצות למטיילים בסרי לנקה ומלדיבים

“אין חכם כבעל נסיון” כל טיול הוא חוויה אישית ומיוחדת ולכן חשוב לנו שתתרשמו ממה שכותבים מטיילים משפחות זוגות בירח דבש קבוצות חברים שטיילו איתנו בסרילנקה ובמלדיבים אנחנו נעשה…

WhatsApp chat